قیمت کولر گازی در برندهای مختلف

قیمت کولر گازی در برندهای مختلف

قیمت کولر گازی در برندهای مختلف

 

قیمت کولر گازی در برندهای مختلف

 

قیمت کولر گازی ایستاده با توجه به ظرفیت بالایشان، معمولاً بیشتر از سایر مدل های موجود در بازار می باشد. کولر گازی های ایستاده در برندهای مختلف تولید و طراحی شده اند؛ این برندها شامل گری، ال جی و وایت وستینگ هاوس و . . .  می باشند.

کولر های گازی معمولا در ظرفیت های ۳۶ تا ۶۰ هزار در بازار موجود هستند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری کنید. کولر گازی سرد و گرم ایستاده به واسطه ظرفیت بالایشان، معمولاً در سالن های بزرگ مانند مساجد و آمفی تاتر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کولر گازی های ایستاده سرمایشی و گرمایشی و کولر گازی فقط سرد در بازار موجود هستند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین را خریداری کنید.

کولرگازی ایستاده معمولا شامل یک پنل می باشد که داخل ساختمان نصب خواهد شد. کولر های گازی ایستاده معمولا در ظرفیت های بالا تولید می شوند تا بتوانند برای مکان هایی با متراژ زیاد از این نوع کولر گازی ها استفاده کنید

البته گاهی اوقات هم نیاز نیست که شما حتما یک کولر ایستاده با ظرفیت بالا بخرید ، گاهی وقت ها یک کولرگازی ۱۸۰۰۰ دیواری نیز میتواند کار شما را راه انداخته و خانه شما را به بهترین شکل مممکن مورد خنک سازی قرار دهد .

یکی دیگر از مدل کولر گازی های ایستاده موجود، کولر گازی های پرتابل هستند؛ همان طور که می دانید کولر گازی پرتابل تنها از یک پنل تشکیل شده که داخل ساختمان نصب می شود.

کولرگازی وایت وستینگ هاوس معمولا به سادگی قابل حمل و جابجایی هستند. این مدل ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین را خریداری کنید.

هنگامی که دستگاه شروع به گرمایش می کند ، سرعت فن داخلی به طور خودکار از پایین ترین سرعت به بالاترین درجه بندی بر اساس دمای داخل تنظیم می شود. المنت الکتریکی برای راندمان بالاتر در حالت گرمایشی حتی در شرایط بسیار سرد آب و هوایی !

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *