فروش کولر با قیمت مناسب

فروش کولر با قیمت مناسب

فروش کولر با قیمت مناسب

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که کولر های گازی تنها برای خنک سازی محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند ، اما این یک باور غلط است چراکه بسیاری از شرکت هایی که در زمینه تولید انواع کولرگازی فعالیت دارند ، محصولات خود را مجهز به قابلیت سرمایش و گرمایش می‌کنند .

زمانی که دستگاه مجهز به قابلیت سرد و گرم می‌شود ، توانایی ایجاد هوای خنک یا گرم را باتوجه به خواسته کاربر داشته که بدین ترتیب باعث می‌شود تا کاربر در فصل های مختلف سال از آن استفاده نماید ، فرقی نمی‌کند که کولرگازی بوش باشد یا هر بند دیگری در صورت داشتن کمپرسور و فناوری های مناسب و اعمال بهینه سازی های لازم میتواند بازدهی مناسب همراه با مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشد . همانطور که اشاره کردیم کولر های گازی سرد و گرم به خاطر اینکه قرار است در اکثر روز های سال کار کنند میزان مصرف انرژی آنها باید برای خریدار ملاک باشد ، تا با خرید دستگاهی با مصرف انرژی پایین یک خرید خوبی را انجام داده و در دراز مدت از نظر مالی و انرژی صرفه جویی کرده باشند .

 

فروش کولر گازی با قیمت مناسب

فروش کولر با قیمت مناسب

اما چگونه میتوان تشخیص داد که میزان مصرف انرژی دستگاه کم است یا زیاد ؟ یکی از راه های ساده دید برچسب مصرف انرژی آن می‌باشد که معمولا محصولاتی که گرید A تا A++++  را دارند کم مصرف می‌باشند ، اما این گرید چگونه بدست میاید ؟

کولرگازی اینورتر که در بازار جهانی با نام کولرگازی کم مصرف نیز شناخته می‌شود یکی از تکنولوژی های جدیدی است که در اکثر محصولات تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد . این تکنولوژی در کولرگازی ال جی به شکل کمپرسور اینورتر دوگانه بکار گرفته می‌‎شود . ال جی با بکار گیری این فناوری در محصولات خود توانسته میزان مصرف انرژی را به کمترین میزان ممکن رسانده و بازدهی دستگاه را به ببیشترین میزان ممکن خود برساند .

بریم ایندیا مکانی مناسب برای درج ریپورتاژ آگهی کسب و کار شما عزیزان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *