بهترین روش برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت

بهترین روش برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت

بهترین روش برای  تعمیرات لباسشویی ایندزیت

مرکز تعمیرات ایندزیت بخاطر داشتن افراد متخصص و با تجربه در ارتباط با تعمیرات لباسشویی ایندزیت باعث شده تا خدماتی خوب و سریع را به مردم ارائه بدهند. اگر متخصص تشخیص بدهد که قطعه ای از وسیله ی مشتری خراب شده این اطمینان را به مشتری می دهد که قطعه به صورت نو و محصول اصلی شرکت ایندزیت است. گارانتی ۹۰ روزه یکی دیگر از خدمات پس از تعمیر است که برای جلب اعتماد مشتری انجام می دهند. بعد از تعمیر وسیله با مشتری تماس می گیرند و نظرش را میپرسند تا برای بهتر شدن کیفیت محصول تلاش کنند. خدماتی که برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت انجام میدهند مثل:۱-تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ۲-تعمیر و عوض کردن موتور ماشین لباسشویی ۳-عوض کردن بلبرینگ و کاسه نمد ۴-عوض کردن پمپ تخلیه ی ماشین ۵-عوض کردن فنر ماشین لباسشویی ۶-عوض کردن لاستیک دور در ماشین ۷-سرویس و جرم گیری

 

بهترین روش برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت

تعمیر یخچال ساید بای ساید ایندزیت در تهران

تعمیر یخچال ایندزیت را حتما باید متخصصان ان انجام دهند چون در در غیر این صورت شاهد آسیب های شدیدی به وسیله خواهیم بود و برای مشتری پر هزینه خواهد بود. بنابراین ایندزیت با کادر مجرب و حرفه ای خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کرده تا بهترین خدمت را به مردم کند.یکی از این خدمات گارانتی ۱ ساله پس از تعمیر یخچال است. زمانی که یخچال به مشکل بخورد وقتی مشتری با نمایندگی ایندزیت تماس میگیرد سریعا با نزدیک ترین شعبه هماهنگ شده و برای خدمت به مشتری می روند. مجموعه ایندزیت ۲۰ سال سابقه ی عالی دارد و هزینه هایی که از مشتری دریافت میکند با توجه به نرخ اتحادیه است. برای صرفه جویی در هزینه برای مشتری تعمیر در منزل انجام می شود تا مشتری برای جابه جایی هزینه نکند.

 

 

تعمیرات لباسشویی ایندزیت  و تعمیرات جاروبرقی ایندزیت

اگر به وسایل منزل که برند ایندزیت هستند دقت کنیم میبینیم که در ساخت آنها از قطعات با کیفیت استفاده شده و دلیل محبوبیت آن نیز در بازار جهانی امروزه نیز همین است. جارو برقی این برند نیز مثل بقیه ی محصولات از کیفیت خوب برخوردار است و میتواند برای مدت زمان طولانی استفاده شود. جارو برقی مثل هر وسیله ی دیگری بعد از مدتی به مشکل میخورد.مثلا ممکن است قدرت مکش جاروبرقی کم شود یا با صدای بلند کار کند.یکی از ویژگی های خوب ایندزیت توجه به خواسته ها و انتقاد پذیری آن ها راجع به محصول بوده و با استفاده از انتقادات مردم در پیشرفت و بهبود محصول خود موفق بوده است. به همین دلیل باعث جلب رضایت مشتریان شده و استقبال زیادی از آن می کنند.

گاهی ممکن است که دستگاه روشن نشود در اینجور وقت ها اول باید آن را از برق بکشیم و سیم جاری را نگاه کنیم اگر مشکل از سیم نبود احتمال دارد موتور ان نیم سوز شده باشد یا شاید هم سوخته باشد.البته در جارو برقی  های ایندزیت از موتور های پر قدرت استفاده می شود تا مدت زمان بیشتری برای مشتری کار کند. بدنه محکم این جارو برقی از دیگر نقاط قوت آن است  و باعث شده که در شرایط مختلف استحکام خود را حفظ کند. یا حتی بعضی وقت ها به نظر میرسد قدرت مکش جارو مثل قبل نیست. ممکن است کیسه ی جارو پر شده باشد و یا فیلتر کثیف شده باشد.در غیر این صورت دستگاه نیم سوز شده است.

صدای بلند جارو برقی نیز یکی از مشکلات است ک به علت خراب شدن یاتاقان هاست که به وسیله ی آرمیچر کار می کند.از دلایل دیگر سر و صدای جارو برقی این است که نگهدارنده های لاستیکی آن خراب شده باشند. از دیگر عوامل خرابی جاروبرقی می توانیم به ۱-فیلتر کثیف جارو برقی ۲-خراب شدن پروانه ۳-پر شدن کیسه ۴- قطع شدن مدار سری موتور ۵-رله جارو اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *