زیباترین و شیک ترین کولر های ۲۰۱۹

زیباترین و شیک ترین کولر های 2019

زیباترین و شیک ترین کولر های ۲۰۱۹

 

زیباترین و شیک ترین کولر های 2019

 

بسیاری افراد علاوه بر کارایی محصول به طراحی و زیبایی آن نیز اهمیت میدهند این افراد دوست دارند محصولی که استفاده میکنند بسیار شیک باشد و با بقیه وسایل خود ست میکنند کولر های گازی جزء وسایلی هستند که ما دائما در طول روز از آن استفاده میکنیم و همیشه جلوی چشم ما و مهمان های ما است. دراین مقاله ما سه تا از زیباترین و شیک ترین کولر های ۲۰۱۹ را از سه برند معتبر معرفی میکنیم

کولرگازی دیواری سامسونگ مدل «AR25MSFHE» از محصولات پرقدرت شرکت کره‌ای است که با عملکرد سرمایش و گرمایشی تولید شده است. دستگاه از ظرفیت ۲۵ هزار برخوردار است و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای تهویه‌ی هوای سالن‌های بزرگ باشد.

وجود کمپرسور اینورتر باعث‌شده مصرف انرژی دستگاه به حداقل برسد.

این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌ جنرال دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. بدنه‌ی فلزی دارد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود.

این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی داشته، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. وجود فیلتر سه‌لایه باکتری و مواد حساسیت‌زا را از هوا حذف می‌کند. صدای تولیدشده‌ی پنل داخلی در سرعت‌های مختلف متفاوت است و در بازه‌ی ۲۸ تا ۴۵ دسی‌بل قرار می‌گیرد.

صدای یونیت خارجی بیشتر است؛ ولی مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. سیستم سرمایش سریع و سیستم فعالیت برای خواب راحت یا Good Sleep نیز در این مدل در نظر گرفته‌شده است. در این مدل از محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق از طریق سیستم نیز بهره گرفته می‌شود.

کولرگازی میتسوبیشی اینورتر دار: اسپلیت دیواری اینورتر دار میتسوبیشی در ۵ ظرفیت از ۱۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰ بصورت DC اینورتر تولید می شود که با گاز مبرد R410a عمل می کند. صرفه جویی درمصرف انرژی کولر اینورتر میتسوبیشی تا ۶۰ درصد نسبت به نوع غیر اینور تر است ، اگر خانه شما متراژ کوچکی دارد به شما توصیه میکنیم که اقدام به خرید کولرگازی ۱۲۰۰۰ این برند نمایید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *