خرید کولر گازی گری

خرید کولر گازی گری

در این مطلب قصد داریم به معرفی دو دستگاه خنک کننده و تهویه هوای مطبوع منحصر به فرد ساخته شده توسط دوتا برند که از برند های معتبر و خوشنام در عرصه تولید کولرگازی میباشند را برای شما معرفی کنیم که این دستگاه ها دارای ظرفیت های متفاوتی بوده و هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که میتوانید نسبت به خرید هرکدام از این محصولات اقدام نمایید و به بهترین شکل ممکن از این دستگاه ها استفاده کنید.

خرید کولر گازی گری

کولرگازی گری مدل لومو دارای ظرفیت ۹۰۰۰ میباشد که میتواند با کیفیت بسیار مناسبی دمای هوای منزل شما را به بهترین شکل ممکن خنک نماید. این دستگاه بر اساس ظرفیت نسبتا کمی که دارد برای محیط های کوچک و دفاتر اداری میتواند بهترین گزینه باشد که دارای قیمت پایینی بوده و به صورت مقرون به صرفه میباشد. همچنین این دستگاه دارای ارزش خرید بسیار بالایی میباشد و میتواند بهترین گزینه برای خنک کردن اتاق های خواب باشد.

کولرگازی جنرال مدل شکار به صورت طرح لبخند طراحی شده است که دارای سیستم سرمایش و گرمایش به صورت همزمان بوده و کمپروسور آن پیستونی بوده و میتواند متراژ های بین ۲۵ الی ۵۰ متر را با ظرفیت ۱۸ هزار تایی خود پاسخگو میباشد و با تولید هوایی سالم میتواند زندگی ایده آلی را برایتان رقم بزند که هوایی که تولید میکند عاری از هرگونه باکتری بوده و بسیار پاک میباشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *