کپسول آتش نشانی با کیفیت

کپسول آتش نشانی با کیفیت

کپسول آتش نشانی با کیفیت

همه ما میدانیم که وجود کپسول آتش نشانی چقدر مهم و ضروری است ، اما بسیاری از ما با اینکه اهمیت این موضوع را می‌دانیم اقدامی برای مجهز کردن خودمان نمی‌کنیم .

چون فکر می‌کنیم که ما همیشه تمامی جوانب ایمنی را رعای می‌کنیم و هیچ وقت قرار نیست که آتش سوزی رخ بدهد !

اما این یک باور کاملا غلط است ، تصور کنید که یکی از لوازم های برقی شما هنگامی که خواب هستید اتصالی کرده و هیچ خبری از آن ندارید و این اتصالی با جرقه هایی که تولید می‌کند باعث به وجود آمدن آتش در نقطه ای از محیط شده است و کلی هم لوازم اشتعال پذیر در آنجا وجود دارد و شما از شدت گرما بیدار می‌شوید و با آتشی مواجه می‌شوید که در حال گر گرفتن است !

میخواهید چیکار کنید ؟ آب بریزید تا خاموش شه ؟ امکان نداره !

شما مجبور هستید که به آتش نشانی زنگ بزنید و خانه را ترک کنید !

اما به نظر شما تا رسیدن آتش نشانی تمامی وسایل و لوازم های شما سالم خواهد ماند ؟ معلومه که نه

حال تصور کنید که در آن مکان کپسول آتش نشانی داشته باشید ، شما میتوانید به سرعت حریق را مهار کنید و جلوی ضرر و زیان را تا حد زیادی بگیرید !

خرید کپسول آتش نشانی با کیفیت

کپسول آتش نشانی با کیفیت

کپسول آتش نشانی پودر و گاز ، Co2 و آب و گاز و . . . انواع کپسول های آتش نشانی هستند که هرکدام از آنها مناسب برای کلاس خاصی از حریق می‌باشد ، پس باتوجه به موقعیت مکانی بهتر است که کپسول را انتخاب نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید .

شما میتوانید انواع کپسول آتش نشانی Co2 ، آب و گاز و پودر گاز را با قیمتی ارزان و به صرفه از مجموعه ایمن گستران  ۱۲۵ تهیه نمایید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *