پارک ملی پریار

 

پارک ملی پریار

این پارک یکی از بهترین و زیباترین پارک های موجود در هند است . پارک ملی پریار جایی برای زندگی حیواناتی چون فیل های هندی ، ببر سلطنتی بنگال ، گراز و دیگر جانوران وحشی جذاب است . این پارک که پناه گاه حیوانات وحش نیز به شمار میاید در اطراف دریاچه ای زیبا در سال ۱۸۹۶ به وسیله مهندس های بریتانیایی برای آب رسانی به شهر ماردورای ساخته شده . رودخانه پریار  از معروف ترین جاذبه های این پارک ملی به شمار میرود که با مساحت ۲۷ کیلومتر از قشنگ ترین رودخانه های کرالا یه شمار میرود .

کارخانه چایی به نام کانمارا در اطراف این رود وجود دارد که در سال ۱۹۴۰ ساخته شده است که با بازدید آن میتوانید از تاریخ کشت چای و استفاده از دارو های برگی اطلاعات زیادی به دست آورید . گردشگران تور ایندیا که قصد بازدید از این پارک را دارند باید بدانند که ماه سپتامبر تا ژوئن ( شهریور تا خرداد ) بهترین زمان برای بازدید است . فصل تابستان از مارس تا ژوئن ( اسفند تا خرداد ) بهترین زمان برای بازدید از فیل های هندی ، ببر بنگال و دیگر حیوانات خاص است به دلیل اینکه این حیوانات در فصل تابستان برای پیدا کردن آب از پناه گاه خود بیرون می آیند .

پارک ملی شگفت انگیز  پریار

تماشای پرندگان در این پارک بسیار سرگرم کننده و جالب است . شما میتوانید گونه های زیادی از پرندگان از جمله لک لک ، مارگردن ، هورن بیل ، ماهی خورک ، بوجانگای دم راکتی  و انواع بسیار زیبایی از پروانه ها را مشاهده کنید .

بهترین راه برای لذت بردن از دلنشین ترین جاذبه ، از جاذبه های هند   بهتر است راهی کوهستان شوید و یا سفری روی دریاجه را تجربه کنید . این گشت و گذار به شما اجازه این را میدهد که با گله فیل ها روبرو شوید و دیگر گونه های حیات وحش را از برج های نگهبانی ببینید .

دیدن این پارک تجربه ای هیجان انگیز برای افرادی هستند که دنبال چیزهای جدید و جالب میگردند . دیدن این پارک را به شما پیشنهاد میکنیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *