مناسب ترین کولرگازی برای منزل

مناسب ترین کولرگازی برای منزل

سیستم های تهویه مطبوع هوا انواع مختلفی داشته و توسط شرکت های بزرگ و کوچک دنیا تولید می‌شوند ، کولرگازی یکی از مدل های آن می باشد .یکی از رایج ترین کمپرسور های به کار رفته در این دستگاه ها ، پیستونی میباشد.این کمپرسور فقط توانایی ایجاد هوای سرد را داشته میتواند هوای سرد فوق العاده ای را به بهترین شکل تولید نماید . به همین خاطر است که کمپرسور پیستونی مناسب برای مناطق مرکزی و جنوبی کشور ایران بوده که هوای بشدت گرمی را دارا می باشند . و همچنین دارای قدرت بسیار بالایی میباشد که بدین ترتیب میتوان گفت این دستگاه توانایی این را دارد که با کیفیت بسیار بالا برای شما هوایی مطبوع ایجاد نماید. در ادامه به معرفی سه مدل دستگاه خنک کننده از سه برند متفاوت میپردازیم.

کولرگازی بوش مدل B1ZMI36910 در ساخت این دستگاه از فناوری اینورتر DC استفاده کرده که این فناوری با انجام فرکانس کاری وسیع و گسترده و تبدیل برق متناوب و مستقیم باعث شده تا میزان مصرف برقی این دستگاه خنک کننده و تهویه هوای مطبوع آلمانی کاهش پیدا کند و بتواند برچسب مصرف انرژی A را بدست بیاورد .

مناسب ترین کولرگازی برای منزل

کولرگازی گری مدل T3`Matic–A60H3 قدرت بسیار بالایی دارد که مناسب برای مکان های بزرگ مانند رستوران ها ، بانک ها ، مجتمع ها و اجتماعات میباشد که دارای فضای بزرگی میباشند و این دستگاه با راندمان کاری بسیار بالای خود در کنار مصرف بهینه انرژی میتواند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهداین دستگاه خنک کننده در مدل T3`Matic–A80H3 با ظرفیت ۵۵۰۰۰ نیز طراحی شده است.

کولرگازی هیتاچی مدل RAS-S30HPA دارای قدرت سرمایش و گرمایش میباشد که بدین ترتیب میتوان از این دستگاه در تمامی روز های سال در تمامی فصول گرم و سرد سال استفاده نمود. همچنین به کمک این دستگاه میتوانید با ظرفیت بسیار بالای ان باعث شوید که این دستگاه محیط منزل شما را به خوبی خنک نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *